קטגוריות
יופי

איזה טופס לוטו הכי כדאי למלא

אחד ממשחקי המזל הכי פופולריים בישראל כיום הוא ללא ספק משחק הלוטו, אשר מצליח לרתק מאות או לא מיליוני ישראלים מידי שבוע אל ההגרלות השבועיות כשבשני העשורים האחרונים הצטרפו עשרות מיליונרים חדשים לישראל. עם זאת לא מעט ישראלים עדיין מבקשים למצוא את הנוסחה הטובה ביותר במילוי הטופס, חלקם מאמינים שהיא נמצאת בסוג הטופס, חלקם מאמינים במספרי "ברזל" קבועים בטופס ואחרים מאמינים בתאריכים שונים שמומלץ למלא בהם טופס. אך לצד האמונות התפלות וה"מומים" שיש ללא מעט משתתפים, מומלץ להכיר את הטפסים המוצעים כיום בהגרלת הפיס, אילו שיטות באמת יעזרו להגדיל את הזכייה כמו https://www.playsmart.co.il/  ועוד.

לשחק חזק, לשחק עם חברים: לא מעט ישראלים כבר המציאו לעצמם מגוון רחב של שיטות, חלקן מתבססות על ידע מקצועי אמיתי וחלקן מתבססות על חצאי אמיתות או בדויות לחלוטין. עם זאת אחת השיטות שהחלה נפוצה באירופה היא שמירה על שלושה מספרים אי זוגיים ושניים זוגיים או להפך. עולה כי חברת הלוטו האירופית העלתה כ68% מהגרלות הלוטו שכללו מספרים אלו, לכן מומלץ לבצע בדיקה של שילוב מספרים נפוצים לפני מילוי טופס הלוטו. עצה שנייה היא כמובן משחק "קבוצתי", בו מספר משתתפים קונים טופס אחד או שניים ובכך מאפשרים הוצאה כספית נמוכה וגם יחסי זכייה גבוהים. עצה שלישית היא לשחק יותר, אמנם לא להפריז ולהפעיל שיקול דעת אך עם זאת מומלץ לעקוב אחרי מספרים, לשחק מספרים שכבר זכו ובעיקר לשמור על עקביות.

אילו טופסי לוטו הכי מומלצים?

טופס הלוטו הרגיל הוא די קלאסי ובו ישנם 37 מספרים, שעל המשתתפים לנחש שישה מספרים וכמובן גם מספר חזק שנע בין הספרה אחת עד לספרה שבע. מנגד ניתן להכפיל את סכום הזכייה בעזרת דאבל לוטו הנחשב לדי מומלץ, כאשר טופס זה הינו בעל מבנה דומה לטופס הלוטו אבל מזכה את המשתתפים בסכום הכפול מהפרס המצוין. יחד עם זאת העלות של טופס דאבל לוטו הוא גם כן כפול מעלות שליטה של טופס לוטו רגיל, אך מעל למחירים, העקביות וסוגי הטפסים חשוב לשמור על משחק שקול ולא להיסחף.