קטגוריות
יופי

מכשירי שמיעה קטנים אך טובים

מכשירי שמיעה הינם בין המכשירים המשמעותיים עבור אנשים בעלי לקויות שמיעה, כאשר חלק רחב ממכשירים אלו מגיעים לא רק בגדלים שונים ודגמים שונים, אלא מצליח להעניק גם פתרון יעיל ואפקטיבי עבור כל סוגי לקויות השמיעה. כיום המכשירים הקיימים מאפשרים גם חיבורים אל מגוון סוגים של מדיות ועוזרים לבעלי לקויות השמיעה, להישאר מחוברים לא רק אל שיחה קולחת. אבל בין מנעד מכשירי השמיעה בהם נבקש לעשות שימוש, חשוב לזכור כי בחירת מכשירים אלו איננה נשענת רק על יכולת החיבור אלא גם על כמות הערוצים שהינם קולטים וכמובן איכות השימוש והגודל שלהם.

מכשירי שמיעה קטנים אך טובים

אחד ממכשירי השמיעה הזעירים והאיכותיים כיום בשוק, הוא כמובן מכשיר השמיעה מדגם Micro CIC הנחשב למכשיר השמיעה הקטן בעולם! משיר זה מכיל בתוכו 18 ערוצים דיגיטליים תוך כדי שמירה על חדות הדיבור והשמיעה, גם בסביבה רועשת במיוחד ועם יכולת שמיעה של 10KHD. מכיר שמיעה נוסף ואיכותי עונה לשם Sonic Enchant, מכשיר זה מגיע גם בתצורה חיצונית וגם בצורה פנימית ומצליח להתאים את עצמו לסוגים שונים של לקויות. מלבד השימוש הפנימי או החיצוני, ניתן לחבר את המכשיר גם אל מכשירי בלוטוס אל כל סוגי הטלפונים וגם לטלוויזיה. מכשיר נוסף הוא Nano CIC המאפשר יכולת שמיעה החל מירידות שמיעה בינונית עד אל מורכבת במיוחד, עם יכולת להפחית רעשים בצורה מצוינת ולאפשר שמיעה מצוינת גם בדיבור קולח.

מכשירי שמיעה קצת יותר גדולים וטובים: מלבד מכשירי שמיעה קטנים ישנם גם מכשירי שמיעה מעט יותר גדולים, אחד מהם הוא BTE Power המציע 9 ערוצי שמע, מנגנון מצוין לזיהוי דיבור ונטרול טנטון וכמובן הנחתת רעשים חזקים ופתאומיים. אל היכולת המעולות הללו מצטרפת שכבה להגנה מפני מים, איכות קול של 10 KHD ויכולת לזיהוי דיבור גם בסביבה רועשת במיוחד. מכשיר לא פחות מוצלח הוא Maico המאפשר התאמה מצוינת לא רק לריבוי שיחות, ביטול של צלילי צפצוף באוזן אלא מנגנון אוטומטי המאפשר שמיעה מעולה ונעימה של מוזיקה מכל הסוגים. מכשירים אלו מעט יותר גדולים, שכן הינם מתחברים מאחורי האוזן ומאפשרים קליטה ועיבוד ברמה גבוה במיוחד.