קטגוריות
יופי

טיול לצפון איטליה עם תינוקות

לקראת הקיץ הקרב ובא, והחגים שיבואו אחריהם, ואפילו החורף שלבסוף יגיע, אתם בטח מחפשים יעד נחמד לחופשה הבאה שלכם בחו"ל. מציאת יעד שמתאים לילדים, ועיקר לתינוקות, אינה דבר קל, אך אם תטוסו לצפון איטליה https://north-italy.co.il/ , תגלו שמדובר באחד היעדים הפופולריים ביותר לטיולי משפחות.

אז באיזו עונה כדאי לטוס לצפון איטליה?

העונה המומלצת ביותר לטיסה היא מיד לפני חודשי הקיץ, ומיד אחריהם. כלומר, בחודש יוני ובחודש ספטמבר, אז הימים עדיין ארוכים, אך האתרים המתויירים, אינם עמוסים כמו יולי- אוגוסט. ישנם מספר אזורים, שמתאימים גם לטיול בעונות אחרות, כמו האגמים באפריל, או בספטמבר- אוקטובר. לדולמיטים פחות מומלץ ללכת בזמן עונות המעבר.

מה מיוחד בצפון איטליה?

מדובר בשילוב בין נופים מדהים, תרבות מגוונת ועשירה, ואטרקציות שונות. כל משפחה יכולה לבחור את הבילוי המועדף עליה. באזור האגמים למשל, תוכלו למצוא מסלולי יום, המותאמים למשפחות, יחד עם מגלשות ומתקנים שמתאימים לילדים. אם אתם אתגריים קצת יותר, תוכלו ליסוע להרי הדולומיטים, שם יש מסלולי הליכה עם טיולים (אפשר לקחת את התינוק גם במנשא על הגב אם אתם בכושר מספק). בוונציה, תוכלו למצוא תרבות, ועיר מדהימה מהיפות בעולם.

כמה טיפים חשובים

  • הזמנת מקום מראש- כשאתם עם תינוקות, אין לכם את הפריווילגיה להיות יותר מדי ספונטנים, הזמינו מקום מראש, כמה שיותר מוקדם, יהיה כנראה יותר זול, ותמצאו את המקום המתאים לכם. יש מגוון מרחב של מקומות לינה, החל מצימרים ובתי מלון ועד מתחמי לינה כפרית וקמפינג. קראו את חוות הדעת בכל מקום, ועל פי זה הזמינו לילה או שניים.
  • אוכל – שלבו בטיול שלכם גם אוכל של פיקניק, שהכנתם בעצמכם, וגם ביקור במסעדה. אל תשכחו לבקר בשווקים והמסעדות המקומיות. חוויה של אוכל טוב, משנה לגמרי את היחס לטיול כזה.
  • לוח הזמנים האיטלקי – לאיטלקים יש את לוח הזמנים שלהם, ולכן נסו להקדים ככל האפשר את מציאת המקום לישון למשל. לא מופרך כלל שתגיעו אחרי 14:00, ותמצאו את כל המקומות כבר סגורים.
  • אירועים ואטרקציות – עד שאתם פה, תאמו את לוח הזמנים שלכם, עם לוח השנה המקומי. דרך לשכת התיירות האזורית, תוכלו להבין בדיוק, מה אפשר לשלב במסע שלכם.

לסיכום, טיסה לצפון איטליה לגמרי יכולה להיות אטרקציה בשביל ילדים ותינוקות. תכננו את הטיול כמו שצריך. תכנון נכון, ויעיל, המתחשב באוכל, בלוח זמנים צפוף ובאופציות הקיימות, ישנה דרמטית את איכות החופשה שלכם.