קטגוריות
יופי

בדיקת חשבונות מוגבלים בישראל בצורה היעילה היותר

חשבונות מוגבלים יכולים לייצר גלגל שלם של מחסור במזומנים, בהינתן שייקים ללא פרעון וערבונות ללא כיסוי, עלולים להיפגע אנשים רבים ואף לאבד חלק מהרכוש והחסכונות שלהם. אפשר לראות זאת דרך "עקיצות" שנעשות לעסקים קטנים וגדולים כאחד, דרך ספקים שונים אשר מציעים סחורה במחירים מפתיעים ונעלמים לאחר מספר פעמים של אספקה עם שייקים ללא כיסוי. מקרים שכאלו יכולים למוטט עסקים כלכלית ועל כן יש לבצע לא פעם בדיקה של חשבונות מוגבלים בצורה יעילה ובטוחה, והיא תקפה גם עבור שוכרים וגם עבור ספקים ולקוחות. לכן הכנו לכם כמה המלצות כיצד ואיפה אפשר לבצע בדיקת חשבונות מוגבלים בצורה היעילה ביותר. 

לשכות האשראי ועורכי דין

כחלק מחוק דירוג האשראי נוספו אל המגזר הפרטי 2 לשכות אשראי המעניקות לא מעט כלי ניתוח פיננסים, החל מחיווי אשראי, דירוגי אשראי ועוד. כל אלו נעשים בעיקר על ידי חברת דאן אנד ברדסטריט ומאפשרות עוד לא מעט בדיקות שונות, כמו הצלבות מידע, זיהוי סיכונים עתידיים עם חברות מסוימות וגם לקבל את החווי ודירוג האשראי. יחד עם הלשכות תוכלו גם כן להעזר בשירותיהם של עורכי דין שונים המתמחים באיתור חשבונות מוגבלים, אלו יעשו זאת בצורה מעמיקה ויעבירו לכם מידע מעמיק בנוגע לזהות בעל החשבון ואת העבר שלו. ובשונה מבדיקה על ידי דאן אנד ברדסטריט אשר עשויה לקחת לא פחות מכמה דקות, בדיקה של עורך דין עשויה לקחת זמן מה. 

בנק ישראל וגופים נוספים

כחלק משירות לציבור תוכלו לבצע בדיקה מהירה לאיתור חשבונות מוגבלים, זאת דרך נתוני הבנק, מספר החשבון, תעודות זהות ואת קוד הבנק. את כל זה תוכלו לבצע דרך האתר של בנק ישראל בתוך כמה רגעים ללא כל עלות, אך יתכן כי ולא כל המידע שזמין יופיע באתר. יחד עם זאת תוכלו לאתר חשבונות מוגבלים גם דרך חברות פיננסיות שונות (לא לשכות אשראי) אשר מציעות מגוון פתרונות שונים עבור פושטי רגל, ניכיון שיקים ואפילו מתן הלוואות. כמובן שיש גם אפשרות בדיקת מוגבלים בDB ישראל. איתור חשבונות מוגבלים דרך חברות אלו במרבית הפעמים יהיה כרוך בדמי טיפול של המידע, הכלול מידע מקיף יותר מאשר המידע שתקבלו מבנק ישראל. אך חשוב לזכור כי בנתונים אלו ישנם כמה חריגים שלא יהיו נכללים כמו בעלת חשבון שהינה מסורבת גט, עבור פחות מחודשיים מיום ההודעה לבעל החשבון ואם נעשה ערעור של בעל החשבון בפני בית המשפט. אל כל אלו מצטרף כמובן הגבלה אשר יכולה להיעשות על ידי כונס נכסים או הוצאה לפועל.