קטגוריות
יופי

טפטים לקיר בסלון זה מדי או אופנתי?

עיצוב של חדרי הבית עלול להפוך בקלות לכאב ראש אחד גדול, בין אם נבקש להתאים את העיצוב בין שאר החללים אל חדרי הילדים, המקלחת והסלון ובין אם נבקש לעצב כל אחד מהם כיחידה נפרדת בפני עצמה. כך או כך אחת השאלות שכלל הנראה ייעלו, יהיה האם טפטים לקיר בסלון זה מדי או אופנתי? כמובן שהשיקולים בכל הנוגע לצבע יאפשרו לנו "להתפשר" בין פלטה של צבעים ססגונית, אבל בכל הקשור לטפטים העיצוב הוא עולם אחר לגמרי. כיום הטפטים משמשים לא רק את בתי קפה יוקרתיים(וגם לא) אלא גם עבור עיצוב של חדרים אינטימיים ואפילו לסלון הבית.

כמה מאמץ אופנתי מושקע בטפט בסלון?

כמו בכל מקצוע ותחום נוכל להישאר ברובד ה"שטחי" או להגיע אל עומקים אוונגרדיים שרק מעטים בתחום מכירים ויודעים כיצד לפעול בהם, אבל כאשר אנו מבקשים לעצב את הבית שלנו או לכל היותר את הסלון עם טפט מושלם אין צורך לצלול אל כאלו עמקים. ראשית כל כי נוכל למצוא טפטים מרשימים, מחממים ומרחיבים אצל מרבית חברות הטפטים כיום בין אם נבקש להעמיד עיצוב חדשני עם שרטוטי קיר טרופיים ועד אל טפט דמוי עץ רחב וגבוהה. מצד שני אם נבקש להפוך את הדירה שלנו למעט יותר "צועקת" ומרדנית, נוכל לנוע בין טפטים מעט יותר מקושקשים עם אמירות שונות או דרך עיצוב מרגיע יותר עם נופים שונים מרחבי העולם.

עד כמה עיצובים כאלו באמת כדאיים?

מלבד שאלת האופנה והמאמץ בכל השקעה כספית אנו מבקשים להכיר את הכדאיות העומדת מאחוריה, אותו הדבר באשר לעיצוב הבית בעזרת טפטים. ראשית כל הטפטים בשונה מצביעה של קיר מאפשרים ניקוי מהיר וקל הרבה יותר מאשר קיר, יחד עם זאת גם האפשרות להחליף את העיצוב נעשית בקלות רבה וללא כל לכלוך בהשוואה לצביעת הקירות. נקודה לא פחות חשובה היא שמרבית הישראלים כיום גרים בשכירות, כך שעיצוב הבית לזמן מוגבל יכול להיות חסכוני, אופנתי ולגמרי לטעמם של הדיירים החדשים מבלי לגרום נזק בעת הדבקת הטפט או הסרה שלו.