קטגוריות
יופי

תרגילים להגדלת חזה באופן טבעי

גודל החזה נקבע על ידי שילוב של מספר גורמים כגון גנטיקה, אורח חיים, משקל הגוף ועוד. לנשים המעוניינות להגדיל חזה ללא ניתוח ישנן אפשרויות מאוד מוגבלות ולרוב לא מוצלחות. במקרים רבים מדובר בפטנטים שאינם עובדים ונועדו בעיקר להוציא כסף מהנשים הנואשות. ישנן מספר שיטות שלא הוכח שעובדות אך מפורסמות במקומות רבים כגון עשבים שונים, תוספים, משאבות הגדלת חזה ועוד. מה שכן עובד במידה מסוימת הם תרגילים שנועדו לחזק את הגב והכתפיים ואת שרירי החזה המצויים מתחת לשכבת העור. תרגילים אלו ישפרו את היציבה ויגדילו את מסת השריר וכתוצאה מכך יאפשרו לחזה שלך להיראות גדול יותר.

מדובר בתרגילים פשוטים שניתן לבצע בבית עם משקולות או פחיות שימורים או בקבוקי מים שאותם מילאת בחול או אבנים. חשוב מאוד להקפיד על טכניקה נכונה כדי למקסם תוצאות ולהימנע מפציעות מיותרות. התרגיל הראשון הוא לחיצות קיר. מדובר בתרגיל שבו את עומדת אל מול ארון או קיר עם מקומות אחיזה בגובה הכתפיים. את משעינה את ידייך, שומרת על גב וישבן ישרים ונשענת על כפות הידים לכיוון הקיר או הארון עד שהראש כמעט ונוגע במשטח ואז את מתרוממת חזרה למצב בו הידיים שלך מתוחות כנגד הקיר ומשקל גופך נשען עליהן בצורה חלקית (המשקל האחר הוא על הרגליים). יש לחזור על התרגיל כעשר עד חמישה עשר פעמים בשלושה סטים עם הפסקות.

תרגילי חזה

תרגיל נוסף הוא סיבובי כתפיים – יש להחזיק ידיים ישרות לצדדים בגובה הכתפיים ובמשך דקה סובבי אותם בסיבובים קטנים אחורה ולאחר מכן במשך דקה סובבי את הידיים בסיבובים קטנים קדימה. לאחר מכן עלי והורידי את הידיים כשהם ישרות במשך דקה למעלה ולמטה. יש לחזור על התרגיל פעמיים או שלוש עם הפסקות בין לבין. אם את מתקדמת אז ניתן כבר להוסיף משקולות לידיים. התרגיל השלישי והאחרון הוא לחיצות ידיים – יש לפתוח את הידיים לרוחב כמה שיותר, כאשר הן בגובה הכתפיים, כך שהן יעברו את קו הגב ואז יש להביא אותן יחד אל מול הפנים, כמו מחיאות כפיים ושוב לפתוח את למקסימום ולחזור על התרגיל למשך דקה. כאמור ניתן להוסיף קושי על ידי משקולות.