קטגוריות
יופי

הזמנת פירות קפואים ברשת

בשנים האחרונות גדלה המודעות בכל הקשור לסגולותיהם של פירות, ניתן לראות זאת החל מבתי הקפה שבהם ניתן להזמין מגוון שייקים על בסיס פירות ועד לזמינות הולכת וגדלה של פירות קפואים גם בספורים הגדולים והקטנים כאחד. אך עם המודעות ההולכת וגדלה כך גם הזמינות של הפירות הופכת לנחלת הכלל ואם לא חלילה לא הספקנו להגיע אל הסופר הקרוב, ככל הנראה נוכל להזמין את אותם פירות שביקשנו גם דרך רשת האינטרנט ולעיתים אף להנות ממגוון רחב הרבה יותר מזה המוצע לנו בסופרים השונים. אבל רגע לפני שנקפוץ להזמין, יצאנו לסקור אחר האתרים השווים להזמנת פירות והמבצעים.

פירות קפואים, האם זה טוב?

לא מעט מחקרים נעשו סביב נושא הפירות הקפואים, שכן בעבר לא נחשבו לבריאים כמו פירות טריים.
אך בשנים האחרונות מספר מחקרים הוכיחו דווקא את ההפך, שמירת פירות תחת הקפאה לא רק שלא גרמה לירידת ערכים בפירות שהוקפאו, אלא הראתה כי הפירות מצליחים לשמר וויטמנים וערכים תזונתיים אחרים.
מלבד הפן הבריאותי זמינותם של הפירות הקפואים הופכים אותם לפופולריים במיוחד, כאשר ניתן להזמין כיום מנעד רחב של פירות שונים מכל רחבי העולם, החל מאסאי ועד לפסיפלורה קפואה או אפילו אוכמניות ואגס קפוא. השימוש בפירות קפואים יכול להיות מעולה גם לבישול, לאפייה וכמובן לשייקים טעימים ומזינים.

פירות קפואים באינטרנט

  • סחוט
    החברה שהוקמה עוד בשנות התשעים מביאה לישראלים פירות קפואים וסחוטים זה מעל לשלושים שנים, באתר שלה ניתן למצוא מגוון רחב של פירות קפואים להזמנה לצד "בוסטים" בטעמים שונים המתאימים לשייקים ולקוקטיילים. מחיר הפירות באתר של "סחוט" נע בין 25 שקלים לקילו ועד 45 שקלים.
  • ג'וסי
    חברת ג'וסי מציעה לא רק פירות קפואים לשייקים אלא מגוון תוספות כמו פקאן סיני, שקדים קוואקר ועוד. באתר החברה ניתן למצוא מגוון רחב של פירות החל מ19 שקלים לקילו ועד 39 שקלים לקילו.
  • כחול לבן
    באתר של חברת "כחול לבן" הדוגלת בחקלאות וייצור מקומי, ניתן למצוא פירות קפואים מעולים החל מ20 שקלים לקילו ועד ל52 שקלים לקילו. למרות הסתמכות על הייצור המקומי, באתר ניתן למצוא פירות רבים החל פיטאיה ועד לאסאי.