קטגוריות
יופי

איך תכיני עצמך לניתוח להגדלת חזה?

החלטת לעבור ניתוח הגדלת חזה אם מטעמים רפואיים או טעמים קוסמטיים, בחרת את המנתח העתידי ממגוון מנתחים עימם נפגשת וישבת איתו כדי לבחון את הציפיות שלך, את המצב הפסיכולוגי הפנימי והיחס עימו את ניגשת לניתוח, בחרתם יחד את סוג השתל או שמא הזרקת שומן וכן את הגודל הרצוי מבחינתך, עברתם יחד על ההיסטוריה הרפואית שלך ווידאתם שאין לך מחלות או שאת לא נוטלת תרופות שעלולות לפגוע בניתוח. מצוין. מה הלאה?

בשלב הבא תצטרכי לבצע בדיקת דם כדי לוודא באמת שמה שעלה בהיסטוריה הרפואית ובשיחה הוא מדויק ושאין בדם שרידים של תרופות בעייתיות או אינדיקציות למחלות רקע מסוכנות שעלולות למנוע או לפגום בהחלמת הגוף . אם את מעשנת אז הרופא בוודאי ימליץ להפסיק לתקופה של מספר חודשים לפחות כדי לאפשר את זרימת הדם התקינה לאזור החזה ולהתאוששות מרבית של הגוף
לאחר שתגיעי אל הניתוח עם מלווה שיוכל גם להחזיר אותך הביתה לאחר ההתאוששות מהניתוח את תורדמי ותוכנסי לחדר הניתוחים. במהלך הניתוח, המנתח יבצע חתך וירים את רקמת השד. לאחר מכן הוא יכין כיס על גבי שריר החזה ממש מתחת לרקמת השד או לחלופין מתחת לשריר החזה שנמצא בין דופן החזה לרקמת השד. בהתאם למה שסוכם ביניכם (לדוגמא שתל שמונח מתחת לשריר החזה יקל עליך להניק בעתיד אם את מתכננת הריון ולידה) . ועל פי הציפיות שלך מהניתוח. לאחר מכן הוא יניח את השתל בזהירות בכיס ויסגור את החתך.

תקופת ההתאוששות וההחלמה

לאחר ניתוח הגדלת חזה, השדיים שלך יעטפו בגזה ותחבושות. הרופא עשוי לדרוש ממך לחבוש חזיית תמיכה או חזיית ספורט בכדי להחזיק את השדיים בצורה מיוצבות וללא תנועה בזמן ההחלמה וגם כדי למזער את הנפיחות. את תקבלי מרשם לרכישת ונטילת חומרים לשיכוך כאבים, משחות לטיפול בצלקות ואנטיביוטיקה למקרה שמתפתח זיהום. לאחר זמן מה את תחזרי אל המנתח לביקורת כדי לוודא כי ההחלמה מתקדמת כראוי.