קטגוריות
יופי

פרויקטים יוקרתיים ביפו

העיר תל אביב נחשבת כבר שנים וללא תחרות לאחת הערים המגניבות והמעניינות במרכז הארץ, בה תוכל ולמצוא מגוון רחב של אטרקציות, מקומות בילוי מגוונים ועשירים, מסעדות בעלות שם עולמי וכמובן פארקים רחבים ומרהיבים לצד החופים המושלמים בעיר. אבל כל אלו אינם מתקיימים לבדם ובכדי שתוכלו להנות בצורה מושלמת מכל מה שהעיר תל אביב עוד יכולה להציע לכם, הרשו לנו להכיר לכם את הדירות היוקרתיות באזור יפו המתחדש. האזור שבעוד כמה שנים יתווסף אליו גם רכבת קלה תוכלו להנות מאזורי הבילוי של יפו וגם מהנוחות והקרבה אל מרכז העיר. אז בין אם אתם מחפשים אחר הדירה הבאה להשקעה או דירה מפנקת עבורכם, יתכן ותמצאו זאת כאן.

שוק הנדל"ן ביפו – יוסי אברהמי: נוגה 1

אחד הפרויקטים החדשים שקורם עור וגידים בימים אלו נמצא לא רחוק ממגדל השעון המפורסם של אזור יפו, יחד עם זאת הוא ממוקם באזור רווי בתי קפה, מסעדות ומגוון אזורי בילוי שונים ומעניינים. על הפרויקט אמונה חברת "יוסי אברהמי" בעלת ותק של מעל ל40 שנות ניסיון בבנייה וכיום נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום כאשר תוכלו למצוא מגוון פרויקטים שלה ברחבי הארץ. פרויקט נוגה 1 מתפאר במיקום מושלם שבו הוא מונח אך יחד עם זאת מפרט הדירות שבפרויקט זה הוא בגדר חלומי, כאשר תוכלו למצוא אבזור מעולה לדירה החל מאריחי פורצלן, הכנה למערכת קולנוע ביתית, מערכת שליטה חכמה בחשמל ועוד. מלבד כל אלו הפרויקט נוגה אחד מתהדר בבניין אשר מספק את כל האלמנטים לדיור במאה העשרים ואחת, כאשר תוכלו להנות ממעליות מפנקות וחנייה מסודרת. הפרויקט מציע דירות של 2 חדרים, 3 חדרים ו4 חדרים יחד עם פנטהאוזים מפנקים, כאשר מחיר עלות לדירת 2 חדרים עומד כיום על 3.6.

מתחם אנדרומדה

פרויקט אנדרומדה ממוקם כשמו על גבעת אנדרומדה שבאזור יפו, היא בנייה ייחודית וחדשה בישראל וכוללת מתחם דירות מפנק המספק בריכת שחייה מושלמת, אבטחה וניהול המבנה בכל שעות היממה ומיקום מדהים בו תוכלו להנות מכל מה שיש ביפו. הדירות שבמתחם מחולקות החל מדירת 2 חדרים ועד לדירת חמישה וחצי חדרים, כאשר מבריתן של הדירות בעלות מרפסות שמש מפנקות. המחיר של הדירות נע כיום בין 3.5 מיליון עד 19 ואפילו 21 מיליון שקלים ומי שאחראי על המתחם המפנק הזה, אלו חברות "צמח צמרמן" , "קרסו נדל"ן" ו"וולודינגר נדל"ן" אשר אמונים על בניית שלל מבנים בארץ