קטגוריות
יופי

עובדות מעניינות על החזה הנשי והגדלתו

  1. השדיים אינם סימטריים בדרך כלל ומבקרים רבים השד השמאלי גדול מעט מהימני
  2. כאשר אתן מתעמלות השדיים נעים בצורת 8
  3. גודל החזה משתנה כשישה פעמיים לאורך חיי האישה וחלק מהשינויים הם בגלל סוג וגודל החזיות.
  4. החזה מתבגר בצורה משמעותית רק אחרי הריון והנקה
  5. החזה גדל בדרך כלל עד ארבע שנים לאחר קבלת הוסת הראשונה אצל האישה
  6. המצרים הקדמונים היו הראשונים לזהות את סרטן השד אשר תועד על ניירות פפירוס לפני כשלושת אלפים וחמש מאות שנים. ההרוגליפים מתעדים גידולים נפוחים על השדיים שלא ניתן היה לרפא. גם גברים יכולים לחלות בסרטן השד.

אז מהם התחליפים הטבעיים המתיימרים להחליף את הניתוח להגדלת חזה? אני אישית תמיד בעד ניתוח אבל אציג כאן את האפשרויות שמסתובבות בכל הנוגע להשגת חזה שופע ודומיננטי: דברי חלב, פירות ואגוזים נחשבים כמגדילי חזה בטווחי זמן ריאלים בשל העובדה שהם מכילים שומן והשדיים נבנים משומן. למרות שנשים מסוימות נוטות להעלות שומן לאו דווקא באזור החזה. ישנם פירות כמו פפאיה שנחשבים כמועילים יותר בתהליך אם מערבבים אותם עם החלב. אך לא חייבים רק לאכול מוצרים מסוימים – לדוגמא מסג' עם שמן זרעי גרגרנית יוונית שידוע כמקור עשיר לאסטרוגן נתפס כמזרז את גדילת החזה. בכל הקשור לתזונה גם אכילת שמן או אבקת זרעי שומר או זרעי פשתן ואכילת אגוזים או סויה נחשבים למרכיבים חשובים בדיאטה להגדלת נפח החזה.

יש הטוענים כי דווקא יוגה יכולה לסייע בהגדלת החזה. פרט לעובדה שהיא יכולה לשפר את המצב הבריאותי והנפשי שלך מסתבר שיש הטוענים כי היא יכולה לסייע בהשגת שדיים גדולים יותר. תנוחות כגון תנוחת הקוברה שמותחת את החזה לאחור, או תנוחת הגמל או כל תנוחה שיכולה למתוח את הגב ולפתוח את החזה מאפשרת יציבה זקופה יותר והבלטת החזה וייתכן וגם הגדלת מסת שריר של שרירי החזה.

ישנם גם תרגילי ספורט רגילים שנחשבים למסייעים בהגדלת חזה כמו סיבובי זרועות או תרגילי פרפר בעמידה או דחיקת חזה. גם כאן הרעיון הוא לשפר תנוחה ולהגדיל מסת שריר, אך כאמור השינויים הם כל כך מינוריים ואיטיים שצריך הרבה מאוד אורך רוח.