קטגוריות
יופי

חברות נדל"ן מובילות בגרמניה

ישראלים רבים פונים בשנים האחרונות להשקעות נדל"ניות ברחבי העולם, החל ממדינות שונות בארצות הברית כמו פלורידה, ניורק ועד אל יוון, קפריסין ואפילו גרמניה. האחרונה מביניהם נחשבת גם לאחת משבעת המעצמות הכלכליות של אירופה ושל העולם בכלל, בה מתקיימים מגוון רחב של השקעות וחברות בינלאומיות מרחבי העולם ומשקיעי נדל"ן גם מישראל. אפשרויות הנדל"ן בגרמניה גדלות בשנים האחרונות, ומבין הדירות השונות ובתי הקרקע שניתן להשקיע בגרמניה, כיום ניתן גם להשקיע באזורי מסחר, משרדים ועוד השקעות נדלניות שונות. ולאחר חיפוש קצר עולה כי אלו החברות הפופולריות להשקעה בנדל"ן בגרמניה, דרכן ניתן להצטרף אל קבוצות רכישה ולהנות מאפשרויות השקעה רבות.

"גרמניה ישראל"

חברת גרמניה ישראל מבצעת השקעות רבות במדינת גרמניה, החל מאזורים מבוקשים כמו ברלין, מינכן ועד לאזורים פחות מבוקשים כמו לייפציג ועוד אזורים שונים במזרח ובמערב גרמניה. החברה מעניקה ליווי מקצועי החל מהיוועצות עם החברה ועד לקנייה ואחזקה של הנכס, בעזרת אנשי שטח הנמצאים הן בגרמניה והן בישראל. אפשרויות ההשקעה דרך "גרמניה ישראל" מאפשרים לאזרחים רבים לבצע השקעה חכמה ואפקטיבית במדינה בעלת הכלכלה החזקה באירופה, עם סכומי השקעה מינימלים של 20 אלף יורו ועד ל300 ו700 אלף שקלים ואף יותר. חברת גרמניה ישראל מחזיקה בניסיון של מעל ל11 שנים בעולם הנדל"ן האירופאי ומעל ל250 משקיעים הנהנים משירות ורווחים מצוינים.

"גרדום אינווסט"

גרדום אינווסט מנוהלת על ידי סבטלנה ארביב ומיכאל גרשנקרוין להם יחד יש ניסיון בהשקעות נדל"ן ברחבי העולם קרוב לעשור, עם התמקצעות במדינת גרמניה. כיום גרדום אינווסט מעניקים מגוון רחב של השקעות ברחבי גרמניה, החל מבתים המיועדים לשיפוץ ועד לדירות חדשות או מכירה מרוכזת של דירות בניין.
המיקומים השונים שמהם ניתן להשקיע דרך "גרדום אינווסט" נמים דואיסבורג על יד דיזלדורף, דוינסבורג, העיר Wuppertal ועוד ערים מעולות להשקעה. סכומי ההשקעה בהם ניתן להשקיע  דרך חברת "גרדום אינווסט" נעים בין 30 אלף יורו ועד ל200 אלף יורו, מנעד זה הופך את החברה לאטרקטיבית גם למשקיעים מתחילים כמו זוגות צעירים וגם לכאלו הרוצים להוסיף נכס נוסף להשקעה במדינה הגרמנית.