קטגוריות
יופי

אילו משרות אפשר למצוא בקריית שמונה?

שוק העבודה הישראלי חזר אל השגרה עם סיום החגים ותקופת הקיץ, ויחד עם החזרה אל השגרה חזרו גם הגיוסים עבור עובדים חדשים והתפנו לא מעט משרות. אחת הערים שמוזכרת בעיקר באירועים ביטחוניים או טיולים עם נופים מהממים סביבה היא לא אחרת מהעיר קריית שמונה, היא מונה קרוב ל23 אלף תושבים והיא נחשבת לאחת הערים הצפוניות בישראל. אך מה אפשרויות התעסוקה שיש באזור? האם קצב הגיוסים בקריית שמונה דומה לקצב הגיוסים במרכז הארץ? האם ישנם משרות עם אפשרות למשרה מלאה או רק משרה על חלקית? יצאנו לבדוק עבורכם אילו משרות אפשר למצוא בעיר קריית שמונה.

מנהל עבודה ותחזוקה

מלבד כך שקרית שמונה נמצאת בקרבה אל הגבול הלבנוני היא גם נמצאת בקרבה אל מעיינות רבים המשמשים את חברת "נביעות" ואת כלל אזרחי ישראל, ודווקא באזור זה תוכלו למצוא משרה עבור מכונאי מכונות. המשרה המתבססת על משמרות כוללת שישה ימי עבודה בשבוע, והיא מיועדת עבור מכונאי או מכונאית מכונות עם ידע בפניאומטיקה ובמערכות הקיטור. מהות העבודה הינה תחזוקה שוטפת של המערכת המכנית, תוך כדי טיפול תקלות ואיתור תקלות בפסי היצור של החברה.
אך בנוסף למשרה זו תוכלו למצוא משרת מנהל עבודה לפרויקט מינהור של חברת אלקטרה תשתיות, כאשר התפקיד כולל פיקוח ובדיקה של איכות העבודה, ניהול פעילות קבלנים, בדיקה של איכות העבודה ועוד.
ימי העבודה הינם מיום א' ועד ליום שישי בהתאם לצורכי האזור, כאשר שעות העבודה הם מ7 בבוקר ועד לשעה 17.

חברתי ומכירתי

אל משרות הללו מתווספים גם משרות חברתיות כדוגמת מתאמי שיקום, המבצעים עבודה חשובה אשר כוללת בניית תוכנית למתמודדי נפש, עבודה אל מול גורמים ממשלתיים וקהילתיים, יצירת קשר עם מתמודדי הנפש ועוד. משרה זו נמצאת בכמה מוקדים בצפון מקריית טבעון, נוף הגליל ועד לחיפה וקריית שמונה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים אשר עברו הכשרה כמו עובדים סוציאליים, מרפא בעיסוק או פסיכולוג.
אל משרה זו מתווספים לא מעט עבודות בתחום המכירות, החל משיווק מוצרי מולטימדיה לרכב ועד מנהלי מכירות בתחום האופנה וההלבשה באזור קריית שמונה והצפון. עם זאת יש לזכור כי חלק מהעבודות מבקשות ניסיון קודם או הכשרה.   
הידעת כי באתר סחבק מגוון משרות בקרית שמונה?